kun je iets doen om bekraste kranen e.d. weer mooi glanzend te krijgen?

Iemand is hier helaas met een schuursponsje in onze nieuwe badkamer gaan poetsen... Vooral de afvoeren in de wastafel zijn echt niet meer mooi. Jammer want het is nog maar een half jaar oud (en was niet eens echt vies dus..)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (3)

Met 'Commandant' kan je (niet te diepe) schuursporen er weer uitpolijsten....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Afvoerdekseltje kost niks dus ik zou nieuwe halen... Je kan het proberen te polijsten maar dat helpt alleen bij lichte krasjes...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik had er zelf een iets andere vraag over willen stellen (ga dat zo ook maar doen) maar als je er met van dat RVS poetsmiddel overheen gaat verdwijnen de lichte krassen en de grotere worden minder.

mijn variant heet MOC RVS reiniger is een soort witte tandpasta
amigo